SWEET SOUR ♥

Thursday, March 29, 2012

 Assalamualaikum


Tolong buangkan kelakuan dan sifat yang berunsur negatif
saya masih mentah dan saya perlukan bimbingan

saya suka orang treat saya seperti kanak kanak tadika yang belum kenal sepenuhnya erti dunia dalam kehidupan
maka saya akan lebih gembira kerana masih ada insan yang melayan saya seperti itu

oleh itu , saya suka pabila cikgu saya semak buku saya dengan memberi kata semangat seperti *good* *nice work* give me *star* and etc.
maka saya akan lebih suka menghantar buku berbanding cikgu yang hanya tanda kadangkala salah pun jadi betul

kesimpulanya , saya bosan dan saya ketagih menaip perkara yang tiada pucuk pangkal nya
maka saya akhiri dengan ucapan wassalam

maaf , satu perkara saya mahu attention yakni saya winduu insan bergelar kekasih yang sekarang ini bersifat lebih manja dari saya hihi sayang maman :-)

jaga diri selalu , Assalamualaikum.

No comments: