SWEET SOUR ♥

Sunday, March 25, 2012

Assalamualaikum

Harini hari ahad.... tadi saya pergi beli baju untuk majlis wedding kakak saya nanti
12/05/2012 fuhh tinggal berapa bulan jee saya yang eksaited lebih hihi
Cantik tau baju saya tuu hehe tak sabar nak pakai warna ala ala pink-peach gitu
Haa bayangkan bayangkan santek kan ? hihi
fyi , i'll be my sister pengapit nanti k wuwuwuwu :-D

Sekarang saya kena tinggal dekat rumah sorang sorang :/
Lelaki india sekarang manyak hensem ahhh HAHA *APEHAL TEST AKU NI haha
betul weh tak tipu.... semalam time saya tengah tunggu nak masuk bilik ujian undang undang ada sorang mamat india duduk sebelah saya.. eyy saya rasa dia hensem HAHAHAHA , bibir dia merah cuwittt gitu and and btw kulit dia sawer matang macam melayu wuwuwuwu sekarang india pun dah pandai jaga kecantikan hihi

ehh tadi bulu mata belah kanan saya jatuh , soemone miss me i guess ? :-)

cause i was born to tell you " i'm a selfish person "

" Telajak perahu boleh berndur, telajak kata hati binasa "

Maaf mudah di kata , hati tak siapa yang rasa

I ' M SO SORRY :-(

Assalamualaikum




No comments: