SWEET SOUR ♥

Saturday, March 24, 2012

Assalamualaikum,

Harini 24/03/2012 ----> saya sangat sangat sedih sebab sebab takdapat tengok maman saya main bola dekat padang SMKSR ... btw rumah sukan dia menang kay untuk bola sepak !!! walaupun saya takda dekat situ saya tetap happy waktu itu kerana saya juga nak buat PENGUNGUMAN bahawa saya telah Lulus untuk ujian undang undang KPP :-D  segala penat lelah maman membebel kepada saya suruh baca buku telah terbukti apabila saya lulus ujian ini *tarik nafas lega ALHAMDULILLAH :-)

Satu incident tadi pabila saya tertinggal I/C :O...... betapa gelabah nya saya waktu itu tak tentu arah!!! sampai sampai saya malu sebab nangis depan orang sekejap je hehehehehe ;-D , then i call my sister suruh hantar i/c yang buat harini aku suck sikit hihi

k dah tu jee cerita gebang aku harini hihi.... Then minggu depan baru nak amek Lesen L -,-'
Bila lah nak bawak maman jalan ni hehe... maman suka letewww ehek :-)
saya rindu maman saya sebab dah lama tak kuar dengan dia, lama tak tengok movie sama sama, lama tak makan sama sama , lama tak nyanyi sama sama
Pokok nya saya rindu semuanya sama dia !!!
ni lah nama nya orang tengah bercinta ada rindu- rinduan hikhik

I miss the days when we gathering together :-(
dah lama tak keluar gambar pun recycle je HAHA

Assalamualaikum

No comments: