SWEET SOUR ♥

Sunday, March 18, 2012

Assalamualaikum,

Hi apa khabar semua ? saya tak sihat! saya demam mentel! demam winduuuu!!! hihi
Saya windu sewindu windunya dekat sweet sour saya !!!
Lama weh tak jumpa dalam 3 tahun gitu hihi *tipu =D
Alah kalau semalam saya jumpa dia pun, harini saya dah rindu
Pokok nya gini ahh saya tengah angau sekarang ni ahakz!
SPM doh SPM tak rindu ke ? *blank kepala hot-tak ahakzzz

Tadi saya pergi tuition.Saya rasa tadi masa lambat noo nak habis hihi
Then saya pergi masai pelancaran butik pengantin kawan kakak saya
Makan banyak weh takda nak cover cover abang macho kat sebelah hekhek ;-)
Then tadi hujan lebat gilooo cancel plan nak shoping *sigh terus balik rumah

 nampak tak drumstick saya? kau diam!
saya ada satu jee tudung bawal jangan tanya saya basuh ke tak
eh aku tumbuk muka kau sat gi ! HAHA

ahhhhh KITA DAH RENGGANG ! benci :-(

AIMAN kata rindu kan ? kita dah buat original size.tengok puas puas hihi
tengok lah bantal bear busuk !!! 
rinduu tau tak dekat tuan yang bagi ni tssk tsskk T.T

esok dah sekolah ! routine sebagai pelajar bermula
saya suka pergi sekolah sebab dapat jeling maman dekat sebelah
saya benci sek sebab hari hari kene balik lambat
saya benci sek sebab tiap hari ada homework
pokoknya lebih banyak saya benci berbanding saya suka ke sek !!! HAHA

*saya nak SAMSUNG GALAXY kalau tak dapat IPHONE !!!
haha  merapek kbye
# saya windu tat tawan tawan telas ehemmmmm
saya rindu dekat kawan kawan kelas hihi

Assalamualaikum 

No comments: