SWEET SOUR ♥

Saturday, March 17, 2012

Assalamualaikum,

Harini 17/03/12 saya pergi kelas driving dekat RIAKAR alah sebelah danga bay tuh
saya nak cerita dekat maisarah baharudin ni act hihi
dol dol jeles tak? hihi pagi tadi saya dah siap siap nak pergi dia tido lagi kan atas katil HAHA
boleh tak kalau tak payah dengar ceramah ? k aku dah dengar pun
so yang lain kalau nak amek lesen pun wajib k kene dengar ceramah 5 jam yang bosan gila amat !!
bayangkan 13 orang je dohh dalam tuu. dengan aircond sejuk nak mampuih *aircond memang sejuk HAHA
then tadi aku ngantok gileee babeng ! sebaik ada adik maman hihi
dia lah teman sejati kita ehek :-)

hi , nampak tak saya senyum sorang sorang ? tak malu kan HAHA

YEAYY saya sangat happy kerana sudah melepasi fasa pertama iaitu KPP ;-)
Minggu depan saya akan test undang undang komputer ;-)
jangan jeles eh eh hihi


saya nak masuk rumah byebye
ehh tadi pakcik yang dekat pusat mandu tu hantar saya hihi ;-)


saya punya satu boyfriend 
 dia bakal tunang saya
dia bakal suami saya
dan dia juga bakal daddy kepada anak anak saya nanti 
insyaALLAH , kita hanya mampu merancang . bukan ?

Terima kasih kepada kekasih yang sudi berkasih dengan kekasih yang ingin kasih daripada kekasih
hihi takpaham bukan salah saya ;-P

 Dia penganti semasa ketiadaan kakak saya selama beberapa ketika
mengambil saya , dan menghantar saya ke sekolah
tersentuh.terharu.
semoga dia kekal jodoh buat saya AMIN....

tidak lupa juga kepada sahabat handai yang sudi tidur sekatil dengan saya selama seminggu
menjaga makan minum sesama
berhibur , galak ketawa , shoping sama sama
lalui getir bersama sama kan, korban tenaga korban duit teksi sama sama
heeee =D


Sesungguhnya aku sayang kau...
ampun dan maaf jika ada terkucil hati selama kita bergurau senda heee ;-)

Assalamualaikum.



No comments: