SWEET SOUR ♥

Monday, April 9, 2012

Assalamualaikum ,
 haiiii maman !!!!!!!!! AHAK

Lama dah tak menaiping rasa rindu- rinduan gituu
sekarang saya quiet busy with many thing come and sometimes i have to cancel all my plan sedihhh tau uhuk uhuk :'-(
Actually saya bukan busy apa , saya cuma tolong sibukkan diri untuk majlis reception akak saya nanti.... Alhamdulillah persiapan 80% he he he *aku yang over-eksaited

Haritu saya ada pergi makan pizza baru tuu ehek
rasa apa ? sedap ke ? alahai apa yang lainya piza sume sama cuma topping atas je lain kan? HAHA
Tapi boleh lah sedap sampai tahap kenyang sendawa pun bau pizza ya Allah nak muntah pun ada bila perut dah so'oh HAHA
saya kepil kan beberapa gambar buat tatapan maman saya yang memel tuh hihi ;-)

 saya sentiasa yang pertama he he :-D

 future bride 

lovely cocoi ewahhhh HAHAHA

Atas ada serunding kot hi hi

extra 


muka eksaited nak makan tuu ha ha



licin tak ? he he semestinya

kalau tak licin makan bukan faizah namanya ehek ehek

bawal pun tak tekawal dah syiokk makan -,-



muka tak boleh gemuk lagi ke oiiiii HAHAH

really candid !!! he he 

awwww cakkkk k makanan dah pun habis
then back home terus tarik selimut tidoooo zzzZZZZZZZZ
cukup tahun badan pun ************** he he 
Alhamdulillah saya cukup makan
hehe k bye

Assalamualaikum

No comments: