SWEET SOUR ♥

Sunday, February 5, 2012

Assalamualaikum,

Saya nak cerita tentang seseorang hehe
seseorang yang saya terlalu sayang kan sangat ehemm hee
Dia lah insan tempat untuk aku lepaskan geram, aku marah dan aku happy :)
Seseorang yang sangat MEMAHAMI , PENYABAR dengan kerenah aku
Dia lah tempat aku mengadu segala-galanya !!! tak pernah sedikit pun aku sorok dari dia
kerana dia memang insan yang terlalu istimewa dalam hidup aku kini :D

Pengenalan anatara aku dengan dia adalah secara tidak sengaja melalui zaman myspace
kemudian terus kepada Yahoo massenger, kami saling tunggu menuggu
bermula sebagai seorang kawan menjadi BFF
teddy bear yang comel menjadi saksi persahabatan kami hadiah pertama dia bagi sebab kalah main doodle
sikap yang sangat low profile and mature *bikin naluri perempuan cair hikhik
tak di sangkakan gelaran BFF bertukar menjadi "in a relationship" di facebook
sungguh tidak menyangka usikan kawan salah satunya pendorong kami untuk bersatu *mungkin

kini SATU TAHUN LIMA BULAN DUA MINGGU kami bersatu tanpa pernah terpisah dengan kata *BREAK*
alhamdulillah walaupun terjadi beberapa perkara tetapi DIA masih boleh mengawalnya *inikah dinamakan jodoh?masih awal lagi hikhik
TERIMA KASIH kerana membuat kehidupan saya penuh dengan corak kehidupan yang berwarna-warni
saya happy kerana awak sentiasa disini, tak lupa massage tiap tiap pagi , wish tiap tiap malam *terharu
because of you , i laugh , because of you i smile , because of you im sad and because of you i wipe my tears away.
tolong percayakan kata kata yang i sayangggggg u sangat ! i promise even you're not my first i believe that you will be my partner,present and future.


it's you
im talking about you
MOHD AMIRUL IMAN BIN MD SAIF


# hi aiman i nak jiwang malam ni so jangan lah muntah baca ayat i kay hehe *kenyitkenyit*
#ada stalker tak yang baca ni ? hihi ampun jangan meluat ehh baca ayat kita *sengih*

Assalamualaikum

No comments: