SWEET SOUR ♥

Saturday, February 4, 2012

Assalamualaikum,

cuti lagi , cuti lagi , cuti lagi ! tetttttt *suka gila dohh HAHA
homework lagi , homework lagi , homework lagi  *sigh
gua mau bilang kerja sekolah gua cuti lepas pun belum settle lagi dah dapat lagi apehal gini !!!
nak nangis tengok homework yang bertimbun tambahan tak paham lagi phewwww !!!

jom jalan *tenenene tetibe ehekzz
harini saya pergi angsana tengok bridal ya allah cantik sungguh
nak kahwin boleh? uhukzz
lepastuh tadi ada orang bagi pemplet dekat saya *bila nak kawin? apehal apehal ? muka gua ni nampak tua ke ? nak marah ni huh HAHA
lepastuh pergi makan KFC then balik
malam ni nak pergi angsana lagi sebab ada show untuk pengantin because my sister tuu macam berkenan je kan hewhew

harini saya ada satu gambar je ahh sadis kakak kite taknak amek  kan gambar kite uhuk uhuk :'(


tadi saya tegur kawan facebook yang kiteorang tak penah kenal pun hee
omel nyewww dia ehekz
sekarang saya dah friendly tegur ahh tegur ahh hihi

tadi kita nampak ada orang pakai baju same kita
macam ni
\
\
\
\
\


malu siot malu siot balik ahhh
HAHA

credit to my sayang *good luck for your game today ! goal keeper siot hee chaiyok chaiyok ;)

Assalamualaikum

No comments: