SWEET SOUR ♥

Wednesday, February 1, 2012

Assalamualaikum,

2 february 2012 ---> ialah HARI KHAMIS

saya letih pada tahun 2012 ni. hampir 12 jam saya di sekolah ! bayangkan 7 pagi saya ke sekolah hampir 7 malam saya sampai di rumah. orang lain dah wangi wangi saya masih busuk busuk di sekolah. #FACT

saya berterima kasih kepada kawan saya FARHANA SALEH hihi kerana dia sudi menemani saya serta menumpangkan saya si rumah nya selama beberapa jam , minit serta saat. maaf di pinta jika saya menyusahkan saudari.heee

jangan kawal kami ! kerana kami memang tidak terkawal HAHA
iloveyou lalink <3 ehekzz

Saya rindu saat saat terindah pada tahun 2011 semasa berada dalam program OUM-ENGLISH LANGUAGE




 FAIZAH , FARHANA , IYKA

IYKA VANESSA

AZIERA

Kawan kawan tolong rindu thiss moment please ! hihi
we're champion for readers theatre and drama. second place for choral speaking.
such a wonderful experient i got from this programme last year.
tomorrow will be second year for us to join this programme
just excited for tomorrow *kidding ahakz

its 11 : 45 pm already *yawning 


GOOD NIGHT BUDDYZ also TO MY DEAR ;)

Assalamualaikum

No comments: