SWEET SOUR ♥

Monday, February 6, 2012

Assalamualaikum,

Harini saya pergi makan pizza hut oOyeahh oOyeahh *lahai pizza jewkk pun ilek ahh -,-
hari hari makan ! hari hari berat naik ! diet oO diet why are you so cruel with me ? tssk tssk
gemuk kurus semuanya ketentuan ALLAH tetapi kita boleh mengubah jika betul dengan caranya yaa. mengamalkan pemakanan yang seimbang bukan dengan makan pil jadah haram tanpa usul periksa ehekzz

tadi pergi angsana sebab cocoi kita tuu nak beli kasut
then tadi rasa macam nak pau lah dia enn enn tapi tapi tengok dia beli kasut dah ratus takut pulak nak mintak
bukan ape takut tak dapat nanti nyesal woO then kita mintak je ahh slipor 20henget je uhukzz jadi lah dari tak dapat apa kan puuekkk HAHA

ini lah insan yang bertanggungjawab  membelanja pizza harini hihi

here the menu ! which one you want ? ;)

gemOk siOt o.O

alah nape muka macam dah tembam gileee ni *taksuka*

saya tak gemuk ahh *shadap*

hee LOOK ! brother hensem and the gang
ehek aiman kita tipu jee :D

ahhhhhhh cant belive it !!! i'm fat yeahhhh huh :$

walaupun gemuk , kalau senyum tetap omel kan ihik *perasan weh*



 i  love this picture ! i love my sister too ehekzz

hi , saya suka sangat air tuu very ohsemmm hihi

tetibe gambar ni terselit HAHA
takda gambar before ahh after je coz we all tengah lapar and no time 
to capture so much picture hihi


am i look weird ? HOHO

HAVE FUN ! ilovemybrothertoo 
because he always belanja wa all makan makan
and tak kedekut love yaa :*

# saya buat blog ini bukan kerana saya nak menunjuk gambar saya kepada umum , nak suruh orang orang cakap saya comel *padahal tak pun
saya buat blog ini secara suka suka and act saya update pun untuk aiman saya jee
so stalker ? hihi saya manada stalker saya ada kawan kawan jee, terima kasih kerana sudi buka blog saya yang tak vogue ni and jangan lah meluat apabila kekadang ianya tidak berkenan di hati you all ehekzz
bye selamat malam :)

Assalamualaikum

No comments: