SWEET SOUR ♥

Sunday, February 12, 2012

Assalamualaikum,

hai hai hai kita macam lama je tak menaip kn kn ? ngeee :D
alah bukan apa kebantutan idea ahh sekarang disebabkan line internet yang tak berapa stabil
hukhuk act sekarang pun tak tau apa tujuan nya saya menaip ni hihi

what ? january is over hah hah o.O please ahh saya terkejut beruk ni sekarang muehehe
sekarang dah bulan 2 lagi 2 minggu nak bulan 3
omaigod omaigod omaigod saya berada dalam ketakutan hihi
saya taknak tua !!! cececehh bukan tu sebenarnya nak cakap

YA ALLAH duit oh duit di mana kau duit
saya terlintas nak keje OMG jangan jadi gila k paezah !! ok nop hee
daddy ku please ahh bank in duit secepat mungkin banyak barang ahh nak p beli tau dok ?
i need some money ! hihi saya nak buat plan ni alah please ahh jadi HAHA

k lah tak tau nak tulis apa , nak bagi tau saya sekarang rajin sekolah hewhew
saya rajin pergi tusyen huwhuw
saya rajin bangun pagi kuikui
anddd saya tak rajin buat homework sadsad

k dah cukup cukup ! tangan pleaseee ahh berhenti taip hikhok


aiman bilang siapa comel cepatan 3 saat ???
mestilah dia cakap 'sayangg i lah omel' HAHAHA
you'll please muntah ahh k k ^.^

hi saya budak sekolah yang sering saja merayap hew hew
saya KADET REMAJA SEKOLAH hihi



bye semua , saya malu tunjuk muka 
kasi EMO sikit hakhakahak

Assalamualaikum

No comments: