SWEET SOUR ♥

Saturday, January 21, 2012

TWO ZERO ONE TWO

ASSALAMUALAIKUM 

TWO ZERO ONE TWO equal to 2012 jeng jeng 21/1/12 kali pertama saya mengupdate blog.
aiman suruh update! saya malas sebenarnya nak menaip dah tak tau nak tulis apa HAHA
sebenarnya aiman suruh saya letak gambar dia leteww HAHAHA 
saya taknak bukak cerita pasal tahun 2012 yang saya nak SPM tahun ni ! lekluhhhh belum birthday lagi takmo cerita ahh tak best tak elok tension  douhh HAHA

saya nak cerita yang esok saya dengan maman saya dah satu tahun lima bulan, wuwuwuwu !
saya bertambah happy!!! tak percaya ? *tengok badan haku ni HAHA kn ? :P
12/2011 setiap minggu saya keluar dengan buah hati saya hilang rindu katanya,
maman saya pun tambah happy tengok lah eyut dia tu hihi *yang jangan marah HAHA
saya kesuntukan masa saya tak tipu :/ saya nak balik kampung wehehehe :>



kami cool  o.O 

ni lah aiman saya tapi skrg saya suka panggil dia maman hihi
mel gituu ahak 

eh maman asal tgn bengkok ? o.O

no caption

saya happy dengan maman tak tipu dohh 
hehe




maman muka gangster siot o.O


mata saya tak pernah kecik serius tak tipu :/


aiman mesti marah letak gambar ni wuhuhu chilek ahh omel apa ? HAHA


k saya harap maman saya gelak tgk gambar gambar ni semua. memang lawak kite ni.hehe
k saya dah siap siap nak mengembara !  kampung je pun lekluhhh :D
awak awak termasuk maman saya jaga diri k ? iloveyou'lls hee :)



No comments: