SWEET SOUR ♥

Wednesday, November 16, 2011

ASSALAMUALAIKUM

Saya dah bukak peshbuk balik. YEAY still bosan. aku just tunggu sampai phone aku dapat balik then deactived facebook balik. hee saya takda jiwa dah dalam peshbuk peshbuk ni HAHAHA

Harini 16/11/11 ialah hari terakhir saya sekolah pada tahun ni. YEAY /lagi sekali\ and dah dapat duit rm100 tuu. nak buat ape? aku labur kan dekat toms je nanti wehehehe : >

aku ada tengok satu cerita ni. CINA MALAYSIA lah. ya allah best gila ! /orang cakap aku annoying\ HAHA

http://www.youtube.com/watch?v=INDBod-Nrbc&t=1m29s >HER MANY FACES< bukak ni okay !

cerita ni best banyak konflik. tapi mudah di fahami. aku tengok dah tengah tengah pun still faham.
dia mengenai kerjaya, persahabatan, percintaan , dendam pun ada jugak.
setiap hari isnin - jumaat 1:30 pm ntv7 check it out kay :)

MY SEMANGAT !!!


DIA MENJADI KEGILAAN AKU SEKRANG NI ! I DONT KNOW WHY ? sejak balik dari oum aku minat dia gila babeng ! aku suka dia huwaaaa :'( nak jumpa dia lagi poleaseeee !
dulu time aku darjah 6 pemess gila dia ni. aku pun minat dia jugak ahh pastuh dah besar tak suka dah sebab dia makin tua lagi pun dah kahwin. market jatuh. haha
tapi sejak aku jumpa dekat oum aku macam jatuh cinta tengok muka dia. alah apa aku merepek ni. HAHA
serius dah lah segak tinggi gila bapakk ahh bapak ahh bapak ahhh lagi lagi time dia buat muka comel halamakkk i feel in the space with him HARHARHAR. I LIKE DOCTOR hee /mydream\
hmm laki orang faizah sabar sabar HAHA K CHILL i just love aiman as he love me too hihi :D

SUCH A PERFECT COUPLE
sama sama cantik handsome sama sama pandai sama sama doctor
AIMAN AIMAN CAN WE BE LIKE THIS 10 YEARS COMING SOON ?
hehe apahal aku ni tetibe macam ni kemarok HAHA
k habis cerita :/

Sory kelihatan kosong je kita punya blig ni kan. dah lama tak amek gambar :(
kedai tuh buat pekasam agak nya handphone aku kan errrgghhh !

kepada : buah hati , kawan kawan selamat bercuti lepas ni susah nak jumpa dah. aku mintak maaf if i make mistake to you olls kay. biasalah i ni kan laser sikit mulut kalau cakap macam joyah still tak perasan kan. kalau ada tersinggung hati siapa-siapa kita mintak maaf kay. taknak musuh musuh ni nanti hidup tak tenang.hee. jangan cepat lupa FAIZAH YUSOF ni k. HAHA. HAPPY HOLIDAY YOU ALLS BYE SALAM :)

#cikgu paling cantik dekat sekolah iaitu cikgu zuraidai dah pindah. sedih nya lepas ni tak boleh nak tengok muka omel dia lagi hee.

No comments: