SWEET SOUR ♥

Sunday, January 22, 2012

Assalamualaikum,

saya cuti seminggu yahuuuu ! saya suka cuti saya taknak sekolah! sebab ? saya taknak dengar about es pe em -,-
saya baru sampai rumah tadi saya pegi makan lele sedap. what? lele? bahasa lain ikan keli lah wak HAHA.
saya taknak cerita tu sebenarnya, saya balik rumah sekejap je pun amek baju sebab nak pergi kota tinggi ni.
sebab esok ada orang kahwin, then saya nak pergi mandi mandi esoknya hihi holiday.
homework faizah ? hikhikhik *sengih gigi kedepan*

post ni macam gewdiks je like "tu pun nak cerita faizah jakun seh luu kechoh" HAHA
cuti seminggu ni tamo notti k? jaga diri sentiasa itu penting bagi budak budak batch '95 seperti saya hihi
k salam mesra dari saya faizah yusof :)

say nak ucapkan 
\
\
\
\
\
\
\
v


HAPPY HOLIDAY AND GONG XI FA CHOI

hehe assalamualaikum

No comments: