SWEET SOUR ♥

Tuesday, January 24, 2012

Assalamualaikum,

saya disini saya disini saya dah sampai johor bahru HAHA geli siot intro nak peliks gitu
hi semuanya saya baru kembali ke rumah setelah dua hari merantau ke rumah orang *fuhh
pengalaman duduk kampung memang best doh gua tak kelentong ahh HAHA
hari hari kene cium dengan nyamuk bagai gigitan cinta gitu loh hikhik
bangun pagi terus tutup kipas tak sanggup nak mandi tapi tetap wangi hewhew

actually saya pergi hantar orang nikah means saya belah lelakinya
majlis yang begitu simple hanya mengadakan perkara wajib tanpa ada sandingnya
alhamdullillah semuanya berjalan dengan  lancar hanya sekali lafaz sahaja *maman pun sama tau nanti sekali lafaz je hihi
walaupun hujan tempias bajuku takpa yang penting semuanya selamat tiada kes kehilangan kasut k hee *takda kene mengena HAHA




hi , saya faizah yang pakai tudung cokelat , and dia yang bertudung orenge pun faezah hihi
she is my 'abg ipar punya adik' paham lah dol HAHA


i am seventeen years old and she is nineteen years old
tinggi siot aku *sengih gigi kedepan


this pengantin is faezah punya abg then abg ipar saya punya adik
kalau paham you're excellent hikhik
nama dia iman wuwuwuw 
time tok kadi sebut nama iman saya dah terbayang yang maman saya yang ada kt depan tu
hihi saya sedikit terkejut ihik

boleh tak kalau nampak tudung aku tak betul sila jerit
PAIZAH TUDUNG BETUL KAN
 and i'll thank to that person
mencik ahh kalau tudung macan gitu :/

And the second day saya pegi ke air terjun kota tinggi YAHUUU
best sangat dah lama tak mandi manda ehek *jakun
lepastu saya jumpa schoolmate saya SHIMA
she with her family.
*NO PICTURE* :)

k dah tu jee nak cerita holiday ni.now wanna do homework yang cikgu bagi bertimbun *sigh
sekarang kita mengeluh dengan homework yang cikgu bagi
percayalah bila you all dah berjaya korang akan cari cikgu untuk ucap terima kasih 
*syahdu hihi

Assalamualaikum

No comments: