SWEET SOUR ♥

Thursday, January 26, 2012

Assalamualaikum,

Mata terasa layu, hidung terasa sumbat, angin terasa sejuk, tangan terasa gatal
barangkali aku tak boleh lelap gamaknya malam ni *ampun bil letrik lambung yaa sis hee
Kehidupan memang selalu ada jatuh bangun nya . itu biasa.
saat gembira datang lah kau , saat duka terkontang kanting membawa diri


senyum, ketawa, sengih itu kerana dia gembira
senyuman buatan hanya luaran
sebaliknya terselit kecacatan yang memakan diri sendiri


sengih yang ikhlas lebih manis dari yang buatan
walaupun terselit  keburukan pada gigi yang tidak sekata *hee macam saya

Saya gembira dengan kehidupan saya walaupun perjalanan kehidupan nya tidak begitu sempurna
Hargailah setiap insan yang berada di sekeliling kalian selagi ianya masih bernyawa hee :)

esok saya nak jumpa seseorang yang ada dekat di hati saya,
jangan bayang kan  post ini sedih kerana realitinya saya sudah mengantuk hee :D
orang cakap muka saya mirip najwa latif, saya sudah lali mendengarnya
tepuk dada tanya selera, langsung takda samanya. haha k bye

#saya tidak cemburu sebalinya sedang memikirkan sesuatu. warning : DONT ASK!

Assalamualaikum

No comments: