SWEET SOUR ♥

Wednesday, November 9, 2011

hi salam sayangg, YEAY berakhir sudah final exam finally . . . 
fuhhhhh ! *tarik nafas lega huhiho , sekarang kita boleh enjoy :D
ehh no no no apa cita tahun depan wehh apa cite ?
elehh lekluuhh tahun baru cita baru sekarang masih mood honeymoon hukhuk chillek :D

okay tadi hantar buku teks form 4 yahuuuu! syiok nyee *buat peace. eh tetibe HAHA
tapi dapat buku teks form 5 pulok lomah jantung den nih tArK cUkEwWNye.k takpe
tadi buku teks act banyak tak cukup. maa..aaf kan saya cikgu saya TERembat.tapi satu buku je k ! haha
merantau satu sekolah cari buku teks huh *berpeluh badan gua.
then ada budak omel baik hati dia bagi kita buku teks SEJARAH & HARGA REMAJA. hihi sape ?
sayangg kite letewww jimat duit tak yah ganti. thanks a lot sayanggggg ! me love you :* hee

Dear aiman , 
long time we no meet right ? 
wahai sayang saya aiman adakah awak tidak merindui diri saya ini ?
cehh cehhh *bedekak ayat ketawa gewdiks sikit *hUkHuKhUk
i'm here so miss you much badly macam nak je lempang lempang muka you 
bile kite jumpa nanti aisehhh mann. HAHA
bile kita nak jumpa ? okay fullstop takmo tanya lagi.
kalau ada jodoh mesti kita boleh jumpa lagi. pasti i yakin :)

then tadi g angsana dengan aina and fahana sian iyka tak leh g pulak.
kitaorang g makan kfc and mcd pastuh g karok wuwuwuwu weweiittt *bajet suara sedap
hamboi dekat angsana tadi dah macam SMKSR pulak.ramai gilo budak budak kijo sana.
kita pun nak jugak lah happening je tengok HAHA. k penat taip bye.salam.

#menikmati radio ERA di blog saya hihi thanks to FARHANA SALEH
 p/s : me love you ehek 

No comments: