SWEET SOUR ♥

Monday, November 7, 2011

Hi assalamualaikum salam sayang. cehh cehh HAHA
YEAY esok last exam untuk budak akaun tapi tak study lagi just nice hiiho
kita tak sabar nak habis exam then nak kerja
nak cari duit wuWuwUwU HAHA

kita nak cakap dekat sini sekarang kita dah pakai tudung
ehh takmo cakap macam ni "bapak kau balik memang lah"
say NO to that. sekarang saya serius !
jangan pandang rendah pada saya lagi k hemm hemm :D

Dulu dah banyak aku nak jaga hati orang
sampai hati aku pun aku ketepikan
sekarang baru aku tekad aku nak buat apa yang aku selalu cakap
give me some space to change okay

saya tak mintak orang cakap saya comel *perasan
saya tak mintak orang cakap saya cantik *perasaan
saya mintak hanyalah untuk terima diri saya seadanya sekarang
semua orang tidak sempurna tapi menginginkan yang lebih baik

saya bukan nak tiru macam hana tajima
saya bukan nak tiru macam yuna zarai
tapi saya mahukan diri saya yang sebenarnya insyaallah
doakan yang terbaik buat saya juga
YA ALLAH PERMUDAHKAN SEGALA URUSAN KU INI AMIN :)
salam.

No comments: