SWEET SOUR ♥

Monday, March 28, 2011

kenapeee ade oranggg pandang serong dekat perempuan yang tak pakai tudung ????? hehhhhhh DONT JUDGE THE BOOK BY ITS COVER lahh ! kau tk pyh nak pndg tgi sangat dekat orang yang pakai tudung tuh kalau tak kenal perangai *maaf aku tak cakap kt siape2 ini hanya umum dan tiada berkaitan antara hidup dan mati :). ingat orang tak pakai tudung ni sumeeee perangai tak elok ke ? hehhh entah entah lagi bagus dari orang yang bertutup litup dari ats smpi bawah tuhhh , lantak lahh diri masing masing andddddddddddddddd aku pndai jage diri aku sndri bilee aku nak terbuka hati ke arah yang bertudung tuh aku tk tau bilee masanye , aku pun harap secepat mungkin :) , aku nak ckp ni aku bangga sangat kot sb i'm still VIRGIN ofcoz andd no one touched me ! bersyukurrrr sangat sb life aku begini , TERIMA KASIH :)
tht's y ilovemyboyfieee ngeee :D

No comments: