SWEET SOUR ♥

Monday, March 28, 2011

kalau bosan aku sukeee berangan , aku rasa berangan tuh dah sebati dgn aku sebahagian dr hidup aku ahhhh heee , aku sukee ckp sorg sorg *kalau tkde org kt umah ahh , kalau ade nnt org tuh ckp aku gilee pulak tgk aku ckp sorg2 ahaa , aku sukee diri depan cermin , andd kt situlah aku akn jadi pelakon terhebat hikhik , aku ckp aku lahh hero , heroin  heeee:D , aku rasa aku mcm time aku darjah 1 dlu dlu aku ingat lagi aku sukee tukar2 baju pastuh duduk depan cermin ckp dgn dri sendri KAHKAHKAH aku rasa kelakar tp aku sukeee :D tp aku citee kt orang dy ckp aku pelik ? hmmm aku takan bole berhenti buat mcm tuh kot smpi ? smpi kawin ahh ade orang teman aku baru aku tk mcm gituuu kot HAHAHA , k aku kuat mkn tp aku tak sukee kt makanan , makanan tuh yang sukee gilee kt aku , salu ajakkkk aku mkn aku ckp tknk , dy nak jugak kihkihh , bole cmpak sungai aku , tp aku sukee mcm AWAN DANIA tuhh , mkn byk tp kurus jehhh jadi pramugari lgi aku jeless ahh dgn kau SCHA ALYAHYA lawaaa gilee bole ? erghhhhhhhhhhhh okeyyy dont mind , i have my own self :)

No comments: