SWEET SOUR ♥

Friday, January 27, 2012

Assalamualaikum,

saya khabar baik sihat sihat saja, kamu? hihi
harini keletihan dari  tengah hari ke petang , dari petang ke malam tak lekang dekat rumah *fuhh
saya tengok wayang harini betul ! saya tak tipu ! sumpah ! sumpahan kum kum  cerita dia hee
seremmmm u know terjerit jerit suara aku jeh HAHA
orang belakang aku ni belagak director bising jeh bebel jalan cerita sendiri ahakz

saya tengok dekat u mall aje dekat taman u. tempat dia kecik je lahai pun
tapi punya lah sejuk giloo , cerita 1 jam 28 mins macam 5 jam, tak tahan HAHA

 thiss my sister , tak lama lagi dia nak kawin and im really sad ahh
takda teman nak gaduh dekat rumah :(

 saya tengah texting maman saya time ni
pastu saya gedik ahh cakap dekat akak saya macam ni "amek ahh gamba aku tengah msg ni" huhuww

 maman tak angkat pun saya call dia :S

 hihi tetibe maman texting saya ahh auch auch :D

Lepastuh saya pergi JUSCO TAMAN U saja jalan jalan buang waktu
pastu pergi makan dekat foodcourt hotplate , beli satu jee kongsi hihi :D

 ehh ehh tetibe TERoriginal size pulak hihi :P
saya suka PASHMINA ni sgt sgt ! sebab aiman saya yang bagi semalam hihi

 ape seh anak dara makan gini , ce senonoh sikit paezah please ahh
maman tengok tuh *watlex maman dah selalu tengok hihi

 mamat hensem lalu siot HAHA *TIPU
takda orang pun lah maman jeles leteww hihi

saya takda OWL ahh , saya ada LOVE jee 
Love ni untuk maman saya hihi 

Lepas makan balik rumah kejap sebab amik si DAMIA petel 
bawak dia jalan sebab mak dia busy HOHO
then kakak saya yang atas tu nak kawin tu dia nak beli barang hantaran sekali





 orang belakang tu over siot
nganga tak cam besorr pulak HAHAH

 muncung orang belakang tu over sehh HAHA


 BODY SHOP <3

 saya dah tak tau nak caption ape sebab saya tengah berangan time ni hihi

 hi cik adik malam malam g jogging ke ? HAHAH


saya rasa harini saya banyak gambar ahh cecehhh *gelak
cuti seminggu tapi tinggal lagi 2 hari jee
homework langsung tak sentuh apatah study yang cikgu suruh masa cuti
tahun ni ke saya nak SPM ? budak SPM mcm ni ke ?
merayap tiap tiap hari tak lekang dekat rumah. haa 
SAYA TAK PERCAYA SAYA NAK ES PE EM !
ASTAGFIRULLAHALAZIM ! tolong belajar paezah masa depan jangan lupa
tolong sedar sekarang jangan menyesal tak sudah kemudian hari ! i will !
k lah tuu saja untuk hari ni sempena 27/01/2012 hee kbye


I AM SPM CANDIDATE 2012
Assalamualaikum


No comments: