SWEET SOUR ♥

Friday, November 4, 2011

Handphone saya rosak pity for me kn.
saya pun tiada tempat untuk berhubung dengan sesiapa. Sunyi. Saya sangat tak tipu.
Betul awak.
Dah seminggu handphone saya tuu terlantar untuk di baikpulih.

Saya amat lah merindui sang sweet sour saya di sebelah itu.
Tiba tiba saya rasa macam nak bukak peshbuk pulak alahai gedik betul awak faizah.
Tiba tiba ku dilamun curiga ya ya ya ya HAHAH

and tiba tiba saya pun TERscreen capture benda ini

ehh kenapa tetiba keluar ini ? hihi awak awak sorry tau kita tercapture dekat facebook awak
*eh aku rasa dia tak tau kot blog aku HAHA tak kisah lah kan,
 sebab tiada kena mengena dengan dia pun act :D

hi sayangg saya amirul iman , i bukan lah nak cakap apa apa pun poleasee explain to me. Cakap takda sekaip dekat rumah. k TAKPE i tak kisah sangat pun pissyawww :D

saya memang kepoh.adakah awak tak berminat dengan saya lagi? tsskk tskkk T.T k setop bobai

# maafkan i jika i silap tafsiran

No comments: