SWEET SOUR ♥

Friday, October 28, 2011

28 OCT 2011
FRIDAY

Alahai alahai bosan nya. so apa kata kite search google find out about ohsem gegurl yang ada kt MALAYSIA ni kan ? hee :D saya suka tengok perempuan yang pakai tudung tak kira lah tudung apa pun maklum lah sekarang dah banyak trend kan ? dulu tudung bawal je ada tp sekarang macam macam tudung ada glamourous gitu like HANA TAJIMA kn ? terkenal you sape je yang tak kenal dia kan even bukan ertissss panass pun hihi

Cari punya cari punya cari satu google ehemm ehemmm and i rasa ni lah gegurl gegurl yang i suke and adore gile serta ohhsemmm gitu ngehngeh. LIST TOP 5 setelah di senarai pendek  #dah macam HIP TV gitu HAHA

TOP5
 HELIZA HELMI a.k.a HELIZA AF5
sape je yang tak kenal dia kan ? dia ni penyanyi ke pelakon? aku pun tak tau sangat sebab jarang je masuk tv kot? tapi dia ni still study ke ? haa tak tau yang penting aku suke dia HAHA

 TOP4
EKIN @ EKIN MAWI
walaupun 1/2 orang cakap dia pakai tudung sebab mawi, tapi aku tak kisah sebab aku rasa dia pakai tudung memang lerr TIPTOP. belambak kat pasar malam name dia "TUDUNG EKIN" tak glamour gitu?hihi

TOP3
FARAH ADIBAH
aku tak pasti korang kenal ke tak ? tapi kalau tak kenal cuba cuba lah kenal. dia ni pengacara dekat tv9.
tapi sekarang tak tau ada lagi ke tak? hihi muka dia ala ala arab tapi nama tak doo sharifah pulak kn?
tapi yang penting hidung dia menjadi igauan HAHA mancung you!

TOP2
SHARIFAH NUR
haa ni kalau yuu all perasan lah muka dia macam farah adibah kan? no no no dorang bukan sibling okey? dia ni keturunan arab kot? aku main bantai je sebab nama depan ada sharifah kn? okey aku bedal jeh HAHA
kalau tak kenal usha usha tv9 bangun pagi pagi tengok nasi lemak kopi o' okey? hihi

TOP1
DATIN NORJUMA
jeng jeng jengggg ! ada kenal ka ? okey dulu dia ni pengacara nona kot *sumber mysis hihi
tap sejak kawin dah tak active sangat dalam bidang seni. sebab apa datin? sebab dia kawin dengan datuk lerr.bukan datuk tua kerepot yang ada cucu tuh, dato' yang kaya tuh HAHA *memandai jeh
aku memang suka dia sangat sangat sangat. she's very adorable k. ayu macam anak dara gitu.dulu time pregnant punya gemuk and now tengok lah cutting badan fuhh anak dara pun kalah HAHA and dia akan sentiasa mengena kan tudung bawal, simple and menawan :)

#can i be like them ? me soo mentel ngeh ngeh :P

No comments: