SWEET SOUR ♥

Wednesday, August 10, 2011

semangat berkobar-berkobar

hari ni saya semangat, saya semangat buat keje sekolah PA (akaun) hihi. pd kebiasaanya aku hanya pinjam meminjam dan salin menyalin (copypaste) shj hikhik. tp harini mood baru HAHA (bosan sebenarnya ). baru ku tau yang susah itu senang aje akaun rupanya (belagak kemain) HAHA cuma buat dua soalan penyata pendapatan dan kunci kira kira and dua dua balance ahhhhh kepuasan yang maksimum :D start  buat pkul 11 and finish 12.30 fuhhhhh HAHA


FIRST TRYING hampir give up !!!!!!!!!!!
sebab tk imbang ahh berpeluh peluh bdn gua (tension)


cube lagi sampai lah kite dapat  jawapan dy
ahhhh syukur
*tulisan gua ? MTL burukkkk nyeeee tak sangka sehhh (malu)

peaceee lahh cikit awarkkk hihi :D


11 : 30 --->     *you can be the peanut butter to my jelly you can be the butterfly i feel in my belly* cepat cepat aku pick up phone heeee sape lagi kan hee budak ni lahh calling kite haha (terharu)


lepastu kite bebual dlm 10 minit gitu lahh kn aimann :) then aku sambung buat smpi pkul 12:30 heee
i tido lmbat sikit mlm ni sementara nak tgu upload gmba gmba ni sume sempat solat isyak then basuh muka hee tak sanga atas meja sgt busy smpi jd mcm ni (same mcm kt sek) hihi




ni baru nama nya seorang pelajar kn kn ? hihi
1:30 am tidur dlu selamat malam zzzZZZZZZ :O

saya yang mereka cerita 
sekian ,


No comments: