SWEET SOUR ♥

Wednesday, July 20, 2011


hi , what the fish-man ! arini peghut saya mcm patrick yang omel ats tuhh winn winkk ^^ woahhhh :O HAHAHA , arini seriusly terlalu kenye lohhh, pagi gua makan nasi lemak + roti hotdog (sebab telur habis,act ade lagi kt dapur tp abg kantin tuh mls layan ckp dah habis siot betul kn) then td ade oum and g mkn dgn ika kt pasar.aku makan nasi ayam aww awww sodapp nyeeee hihi (aku jeh yang makan) and td ika beli goreng pisang dgn keledek. pastuh dia tk habis , ade nak tinggal jeh kt situ? ade ke patut heshhhhh aku trus ckp ehh aku nak makan HAHAHAHA (ade lah dlm dua pisang and dua keledek)kihkih then beli air kelapa fuhhhh dasyat tk dayat aku ni kn melantak mcm ade makhluk asing dlm badan aku ni HAHA, at last dlm kelas veryy mengantuk u know? moral : dont eat too much ! HEHE

and and td kene marah dgn cikgu OUM sebab bisingg tk discussing pun.bebual jehh group kite,biaselah dah kene satu kepala kerja tah ke mana lah kn  huhu. pastuhh td balik cikgu trus kuar tk salam pun. then turun bawah tgk kereta cikgu dah tkde lesapp begitu saje. sunggua pantas ! (cikgu merajuk agaknyee) sedih :( and aku dah prepare pun utk esk pye assigment hihi takut pye pasal kn. debatte mengenai disagree people marry to young HAHA *belasah aje phm ke tak phm LU PIKIR LAH SENDIRI ! haha

No comments: