SWEET SOUR ♥

Monday, July 18, 2011

hi everybody, hari ni saya rasa saya kenyang gegilooo.arini balik sek trus gua selongkar dapur tkdok makanan then wa masak lerrr hihi.ape pkir tk pndai ape? hihi nak masak beehoon sup air tuh tp tp alohhh tk mau cite ahh Haha yang penting dah kenyang hihi blurrrpppppppp andd mata pun mcm zzzzzZZZZZZZZ at 5.30pm :)

aku takut dengan dugaan haihhh and aku harap bnde tuh takan jadi kt aku! YA ALLAH jauh kan lah diriku dari segala keburukan aminnnn :) and buat masa skrg aku tk gune fb dah hee :) bukan sbb ade ape ape yang mengacau tidak same sekali yaa.tp mau menjauhkan diri dari bnde yang negatif, dan nak elakkan dari segala perkara yang boleh memburukkan pemikiran hee *TERSIRAT nyee hihi

hi aimannn sombonggg sehh HAHA :p i've no credit ahhh, sayangg ape kate skrg kite saving sikit byk lahh duit melabur kt topup dahh,u rasa boleh ke kalau kite tkyh topup smpi kite meet 29bh nnt? heee :D *tgu dan lihat boleh ke tidak and jangan lupeee i k walaupun org tu dah dikelilingi budak hot kn HAHA :)


update myself to be more positive person tht's all k byebye ~

No comments: