SWEET SOUR ♥

Sunday, July 24, 2011

23 july 2011 - tragedi sedihh tau :'( pagi pagi nak g keje tengok kasut meghah kite yang megah tuh tkde kt depan pintu. huwaaaaaa :'( sial lah sape yang amek kasut gua ! ape lu miskin sgt ape sampai nak kene rembat kasut orang ? kalau tkde duit sekalipun haaa kau tk mampu kan , kasut kat pasar mlm tuh belambak ape ? tk pyh kau nak belagak kaya sangat nak amek kasut orang pastuh nak pleasing lah? *eh aku bukan nak belagak kasut aku tuh pun tk mahal actually ! eyyy aku tau lah kau jeles kan kau tkde kasut yang gah mcm aku pye kn ? eyyy geram sial aku tkde nak kacau pun org pye harta kt sini. aku buat hal aku korang buat lah hal korang jgn nak menyusah kan aku bole ? aku tkde nak menyusah kan kau kn. yelahh menyusah kan nak kene beli lagi, beli gune duit dol kalau bapak aku perdana menteri gua tak heran ! mcm sial jeh budak tampoi utama ni ! pulangkan balik phleaseee :( kesian kt aku oke ! aku tkde duit nak beli yang lain :( aku baru beli lah kasut tuh ! please understand me guys !!!

No comments: