SWEET SOUR ♥

Friday, June 17, 2011

hai semua, hi awk yang bergelar kawan, awk yg digelar sahabat, awak yang bernama rakan dan awak yg saya gelar boyfriend 'hai aimann" heee okeyyy sehat ? HAHA tkde pape pun act hihi.


kite ade 3 org kakak yg mane 2 org sudah berkawin and lagi sorg still menyingle untill now HAHA sape nak masuk minang mehh lerrr MTL haha,i do love herr SO MUCHHHHHHH ! ibaratkan i cant live without her lahh hee :D dia agak memahami open-minded and sportingg gilee tk tekawal.tkde dia rasa dunia kosong , nothing sunyii jehh.tkde dia bengkak biji mata mata aku heee k dah tknk pisahh dgn dia lahh, so jgn lah nak amek akak aku dlu ehh, tgu aku dah besar dah pndai berdikari sndri. aku tksuke kakak aku ckp pasal kawin ! tk suke tksuke , walaupu kekadang aku rasa skrg ni dia patut kawin. aku nak kite kawin same same haaaa *bole ke mcm tu ? hee memandai jehh aku ni hihi







titew cayunkk kakak itew kuatkuat hihi
*MTL ayat HAHA

then td cikgu BM cikgu MASNUN dah pindah putrajaya sobsobs, lepas ni dah tkde cikgu sporting yang masuk kelas ckp 'okey awak buat keje sndri lah'  'okeyy g perpustakaan'  'hari hari tkde keje sek'  hmmmmm lepas ni mintak mintak lah dpt cikgu yg lagi sporting kn aminnnn ahaaaa :D

dah kbye ~

No comments: