SWEET SOUR ♥

Monday, May 2, 2011

haihhhh cuti 3 hari ni bukan rest makin penat jeh kot ulang alik kg tk sudah weee ok lerrr berjalan tp duduk dlm kete je lobih, bpk aku balik lahh so ikut jelah dy nak bwk kn ngee :D sabtu blik kg then ptg balik sini balik , ahad g jusco blnjer barang dapur dgn cri bju kakak aku jeh then isnin balik kg semula ptg balik. kebas satu bdn ddk dlm kete HAHA , selasa sekolah arghhh mls nyeeee  pegi jugak WAJIB nak exam fuhhhhhh !

smpi sampi terus mcm gini *jakun kot :P
some photo *boring boring gitu baru dtg HAHA

aku simple jeh tgk tuh selipa jepung jeh kt pasar mlm belambak 3=10 AHAH

alahaiii poyo gilee nak mcm gini =='

suasana kampung indah nyaman kot HAHAH

dear leaves, if someday everyone would leave me/will marry me? HOHO

kau ckp aku hodoh? thanx dude :O

ni kakak aku, aku tau dy chntk *tp aku ade boyprend dy tiada wekkk :P HAHA

gmba dy lgi byk dr aku*dy lagi byk berangan dr aku HAHA

ni bukan anak aku! kite tk kahwin lagi kn aiman HAHA

kesian budak baju purple tuh kene buli jeh dgn baju oren *gengster btl damia

*sumee gmba aku edit biya ahh tk ori pun
#abg aku ckp "same jeh edit ke tak"
HOHO biya lah nak ckp aku fake pun
heee tats oll bobai ^,*

No comments: