SWEET SOUR ♥

Monday, May 16, 2011

16MAY2011- HAPPY TEACHER'S DAY :) kepada semua cikgu cikgu yang mengajar saya bermula di tadika kemas taman kenanga , SK seri kenanga , SA taman dahlia , SMK labuan , SMK taman universiti 2 and SMK sri rahmat ILOVEYOU TEACHERS kerana telah menabur bakti mengajar saya selama ini TERIMA KASIH CIKGU  :)

okeyy td buat julung julung kali nya aku hadir ke sekolah utk menyambut HARI GURU hihi selama 4 thn sek men baru hari ini aku dtg ahaa tp soryy cikgu tkde present lah tkde duit nak beli :( heeeee tkpe kn hikhik , okey go straight to the point td kt sek ika tgk phone kite dy tgk tgk gmba pastuh ttbe dy ckp "faizahh faizahh tgk gmba ni cube awk zoom betul betul muka iman mcm perempuan" *lebih kurang gitu dialog nye lah kn HAHA , #aku pun zoom lah tgk dekat2 "aah lahhh mcm perempuan heee tp comel" HAHAHA aiman ade org ckp muka u mcm perempuan ni marah tak? ngeee HAHAHA , jahat ahh ika ckp muke pkwe kite mcm perempuan ngeee HAHA muke jeh comel tp jiwa lelaki sajati kn aimannnnnn ? hehe ,
 nk tgk tak gmba mne yang ika maksud kan ni ?

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|
v


aiman pakai baju merah jambu tuh
dia pegang handphone
sebelah nani *pakai bju hitan tuh
nmpk tak?
soryyyy gmba kaburrrrrr tk tau guna camera ape hihi


*tersunging senyuman tatkala melihat gmba pada header
heeeeee AISHITERU <3

No comments: