SWEET SOUR ♥

Tuesday, April 26, 2011

aku suke blog-walking HAHA *cehh ayat ahaa , kalau aku bosan aku dah mls nak lyn fb sb nnt lagi bosss-ann ann ann seriuss and skrg aku lg suke bace blog blog orang haa kdg2 aku tk knl pun org tuh tp blog dy best hari2 aku bukak weee :D mcm2 cerita aku jumpe ahak , hilangg bosan bace blog lebih melalaikan dari facebook kot ehek , ni ade beberapa blog yang tiap2 hari aku bukak kot ahaa :)





haaa ni ade 3 jeh example blog. act byk agi blog aku sukee tp tkt nk ltk kt sini sb aku tk knl pon owner dy takut kang tk pasal aku pulak kne saman heee :D so aku ltk 3 blog ni sb dorg kwn2 aku hee and dorang pkr edit2 blog ni tye jelah sume tau HAHA , k tats oll bobaiiiiii nytessss all :)

#Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah kiri dan kanan serta depan buah hatinya,kemudian barulah melihat yang lainnya. 

No comments: