SWEET SOUR ♥

Sunday, March 13, 2011

yeayy harini nak kuar :D g mne ? ade lerrr rahsieeee HAHA . smlm g kndri kahwin kt uda adee incicent tk terdugaa haihhh jodoh nak jmpe kot nk buat mcm mne HAHA mls nak citee lahh hikhik . story dkt miehaa jehh smlm dy pun ketawa mcm HAHAHAHAHAH apelahh , skrg nk cite smlm g jusco bukit indah saje jln nak cri bju lah kan , jp g msuk PDI ttbe terpandang satu kasut ni heshhhhhh berkenan lahh nak kata kan mmg AWESOME aku mmg nak cri kasut tuh pun laju jeh trus amek aku try muat pulak tuh :D

angah : lawaa ahh kasut tuh
aku : haaa lawakan *smbil snyum lebarrrrrr
angah : brape ?
aku : *bru nk tgk harga . rm70 :(
angah : haa bulan depan aku bli kan aku bg hadiah beday kau 
aku : haaaaaaaaaaa okeyyyyyyyyyyyyyyy *trus letak balik sambil snyum gini :D dlm hati jimat duit aku , sebaik tk beli dlu hikhik

haihhhhhhh tak saboooooooooo nak tgu bulan dpn ni haihhhhhhhhhhhhh :D
janji mesti kne tunai kan , aku akn tetap tgu kasut tuh ngee

No comments: