SWEET SOUR ♥

Thursday, March 10, 2011

todayy 10march2011 is awesome to me keyy --' euuwwww menyakitkan hati waa adelerr pepagi g sekolah dah tkde mood sb sb tk bwk bku ADD MATH pinjam orang pnyeee , takutttttttt gleee trus call akak aku tk pasal kene marahh yelerrr orang dah smpi tmpt keje tk pasal kene balik semata2 kerana buku tuhh jehh haihhh --' menyusahkan org jeh aku ni keje :(  sedihhh tau smpi nangis2 suruh dy anta kn jugak ! ahak kelakaa pastuh gi blakang surau tempat smbhyg laki melayan pasaan kt situ HAHA tk bole blahh lahh kn . beg aku tah kt mne jehh aku campak HAHA . pastuhh jumpe asyiqin takut2 jeh sb tinggal bku dy lerr dah lah semalam dy pesan byk kali haihh , then pkul 8:50 gtu akak aku text ckp buku da ade kt guard fiuhhhh legaaaaaaaaaaaaa :) HAHAHAH thnx lahh byk byk yerrr kt kakak kite sanggup dy korban utk adik dy awwww terharuu ni kihkih LOVEyouu syis AHAK ~

No comments: